livet...

Midsommar kan brinna i helvetet! Min vän som skulle varit min festkompanion på midsommar har dragit uppåt i landet för att försöka rädda sitt förhållande som hon nästan tog död på för en vecka sedan. Och där fanns det inga andra alternativ än att släppa iväg henne, jag hade sett att hon gjort samma sak mot mig om jag var i hennes skor. Min bästa vän lever livet i ett annat land, och herregud, jag trodde inte man kunde sakna en människa så mycket. Min drömprins med brunt hår och bruna ögon har bjudit upp mig till en stuga i leksand för att fira midsommar med hans familj. Allt kunde varit alldeles underbart om det inte var så att lördag och söndag inte är lediga dagar för min del. Hejdå prinsen, hejdå leksand. Jag ska gå och gräva mig en grop nu, och där ska jag ligga hela midsommardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback